17 listopada 2011

Acid washed


pics by Styledigger

(wearing h&m pants, zara heels and coat, cubus turtleneck and cuff)

    Ostatnio łączę ubrania w proste zestawienia. Do zwykłych, marmurkowych spodni zakładam na siebie biały golf i dorzucam banalne dodatki- zwykłą czapkę i srebrną bransoletę. I tak właściwie, zupełnie mi to wystarcza. Aha, jest jeszcze mały detal- beżowo-czarny manicure, w stylu Phillipa Lima, który udało mi się wreszcie opanować.

   I'm keeping my outfits simple. Today I wore common acid washed jeans and white turtleneck. I added random beanie, silver cuff and beige and black manicure in Phillip Lim's style. And that'e enough for me.

40 komentarzy:

  1. z tego co widzę masz plastikowe skarpetki i są one zdecydowanie za ciemne, to jedyny minus tej stylizacji! reszta jest fantastyczna, cudny manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie! Ostatnio lubię dokładnie to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woah, the cuff is gorgeous so edgy and love your nails. I would love it if you checked out my blog, I have interesting fashion posts you might love to read.

    www.thegirlinredheels.com

    OdpowiedzUsuń
  4. superr!!!!jak udało ci sie opanować ten manicure???boski!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a czapka skąd jest? :) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. This is a simply beautiful look. Adore the dual-toned coat paired with the acid wash denim and chic heels.

    www.TheFancyTeacup.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakby to powiedzieć... ten zestaw to chyba najbardziej podobający mi się spośród Twoich propozycji dotąd! :) Nie wiem, może wraz z niską temperaturą włącza mi się upodobanie do prostych barw i łączeń, ale jest cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny płaszcz i bransoleta!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno kupilas te marmurki?
    jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie świetnie :) i ten manicure! nigdy nie mam czasu się za niego zabrać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham ten zestaw i Ciebie w nim!:):* Też coś ostatnio zakrawam o szarości i bardziej(jak na mnie)proste kroje :)Płaszcza zazdroszczę a manicure jest obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jak zwykle świetna, ale to manicure mnie urzekł całkowicie<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgubiłam Twojego bloga już myślałam, że zamknięty usunięty a tu nagle niespodzianka! Żyjesz i masz się dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi się, pogrubiaja cię strasznie te spodnie, a przecież jestes szczuplutka!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba :) prosto, niby klasycznie ale ciągle ciekawie :) ale jak zobaczyłam gołe stopy to aż mi się zimno zrobiło, sama mieszkam w Krakowie i bez zestawu typu rajstopy + skarpetki nie wytrzymuję :D
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  16. manicurem jestem zachwycona, idealnie pasuje do całej reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, extra - każdy szczegół zachwyca!
    prześliczny fason butów ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Doskonała, klasyka, a jednak pełna stylu i smaku! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba , klasycznie i dzięki połączeniu z tymi butami i płaszczem także elegancko:)
    x

    OdpowiedzUsuń
  20. superrrrrrrr;-)) te dżinsy świetnie pasuja do tego zestawu!!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw! dodaję do obserwowanych, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. swietnie wyglądasz w tych spodniach, no i bombowy manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz w tych rurkach oszałamiająco! Przy Twojej budowie są idealne, pięknie podkreślają pupę i nogi. :) Podziwiam za cierpliwość w wykonywaniu manicure, ja próbowałam trzy razy, z mizernym skutkiem. :)

    Zestaw jest świetny, bardzo stonowany, ale oryginalny i elegancki. :)

    Pozdrawiam,
    Polka dot.

    http://polkadotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. swietne! fajny zestaw!


    w nas m.in.relacja z teledysku Honey z Zombie Boyem i Versace

    zapraszamy www.fashion-ache.blogspot.com

    xx k&m

    OdpowiedzUsuń
  25. prosto, a jaki efekt. Przynajmniej każdy element przyciąga uwagę, a nie gubi się w nadmiarze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Studiujesz modę ?
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna jesteś :)
    fajny post ;]

    zapraszam do mnie :) komentuj i obserwuj jeśli Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super! "Minimalistycznie" i z klasą ;)
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczerze uwielbiam całość!

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze uwielbiam całość

    OdpowiedzUsuń
  31. wwoooooooooooooooooooooooowwww! ten manicure jest przecudowny, błagam poinstruuj jak go zrobiłaś, bo ja próbowałam i niestety nie dałam rady, jakich lakierów używałaś?czekam na odp pyta.paulina@gmail.com pozdraaiwam

    OdpowiedzUsuń
  32. kiedy kupowałaś te spodnie

    OdpowiedzUsuń