23 maja 2011

Pastels.


pics taken by Gosia

spódnica/skirt-h&m żakiet/blazer-zara torba/bag-h&m buty/wedges- vagabond

    Z niedawnych poszukiwań neonowej kopertówki wróciłam z... miętową spódnicą. Biorąc pod uwagę ostatnią pogodę, jestem całkiem zadowolona z takiego obrotu sprawy. W zwiewnej, lekkiej spódnicy o wiele łatwiej znosi się słońce i wysokie temperatury.
Na zdjęciach noszę ją z ulubionym, pastelowym żakietem, przezroczystą siatką z h&m fashion against aids i sznurowanymi koturnami od Vagabonda.

PS. W tym sezonie odcień miętowy to hit, szczególnie na paznokciach (vide Anja Rubik w kampanii Fendi). Natknęłyście się może na dobry jakościowo lakier w takim kolorze? Będę wdzięczna za wskazówki! :)

    It's quite hot now, here in Poland, so the mint mini skirt is just perfect for wandering around the city. I'm wearing it with my favourite nude blazer, transparent h&m against aids bag and black wedges from Vagabond.

77 komentarzy:

  1. Przepięknie:) a jeśli chodzi o odcień mięty to w galerii kaziemierz jest wysepka na duża ilością lakierów w bardzo przystępnej cenie:) chyba Vipera się nazywają czy jakoś tak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Those pastel tones are GORGEOUS! <333

    That skirt is gorgeous, I'm loving the color!


    http://myfashioninsider.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna spódnica. A lakier z inglota, ja ostatnio się na niego czaję.

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie tam zachwyca uroda Twa tak, że ciuchy shcodzą na plan drugi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory :) A czarne buty fajnie przełamują tę "mdłość". Dodaję Twój blog do obserwowanych!
    Co do lakieru, ja używam z pastelowej kolekcji inglota, daje bardzo dobre efekty, długo się trzyma, po nałożeniu dwóch warstw kolor jest idealnie równomierny, dokładnie taki jak na zdjęciu Anji, które wstawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i udane połączenie, spódnica przepiękna, może nawet kupię taką samą :)
    co do lakierów, ja mam z firmy Virtual FruitCOCKTAIL vinylmania odcień 14- Fresh Mint. Kosztował 10 zł. Mam go na stopach już tydzień, malowane podwójną warstwą i w żadnym miejscu jeszcze nie odprysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely ;))


    Cannes by GARANCE DORE
    http://magmoiselle.fr

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygładzasz świetnie, uwielbiam pastelowe stylizacje:-)
    Dla mnie bardzo dobry jest lakier miętowy Art the lautrec, ale jest trochę ciemniejszy niż te tradycyjne. http://4.bp.blogspot.com/_ubkRmQuvM8g/TH-34H3as4I/AAAAAAAAAk8/4KpHXKXrZDE/s320/IMG_6053_wm.jpg

    D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, tak świeżo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten z inglota całkiem daje radę ;)

    Świetnie wyglądasz, ale kompletnie nie rozumiem tego szału na takie torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A to nie BYŁ hit poprzedniego roku- przynajmniej sfery blogowej.
    Inglot wypuścił taką pastelową serię właśnie z całkiem fajnym miętowym, ale nie jestem pewna czy teraz nie zastąpiły ją neonki :)

    Wyglądasz jak zwykle- PRZEŚWIETNIE!

    K.

    OdpowiedzUsuń
  12. z tego co pamiętam to inglot w zeszłym roku wydał lakier w takim kolorze. Niestety nie pamiętam numeru, ale jestem pewna, że nadal można go znaleźć na półkach ich sklepu :)
    Też szukałam neonowej kopertówki, ale poszukiwania zaczęłam od internetu. Natknęłam się tam na parę fajnych, ale ceny niestety trochę za wysokie :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje buty!
    Dokładnie rok temu kupiłam je na swoje urodziny! :-D

    Tylko uważaj na podeszwę,
    łatwo ją zniszczyć o malutkie kamyczki hehe..

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że Inglot może mieć coś ciekawego:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja kupiłam z ados i jest beznadziejny (kolekcja summer) wiec odradzam;p

    OdpowiedzUsuń
  16. polecam revlon :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miętowy lakier widziałam w sephora.
    yo

    OdpowiedzUsuń
  18. inglot :) tylko nie wiem czy 696, czy 969:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  19. A to zapewne te z utęsknieniem wyczekiwane vagabondy? Nie dziwię się, że tak się nie mogłaś doczekać, są świetne!! I całemu zestawowi dodają pieprzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przyjemny, pastelowy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz pięknie. też w tym samym miejscu ostatnio robiłam zdjecia :))

    pozdrawiam
    http://modowymaniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam Twoje zestawy! pieknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Posiadam kilka lakierów z inglota i odradzam ich zakup. Kolorki bardzo ładne ,ale niestety jakościowo słabe. Polecam revlon,cena podobna, a lakier dużo lepszy,z tego co widziałam też mają 'pastelową' kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam pastele;) ślicznie wyglądasz. Tak świeżo i kobieco;)

    OdpowiedzUsuń
  25. W zalewie neonowych marynarek i rurek jesteś prawdziwą perełką. Cudowna spódniczka <3 Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo romantyczny i piękny zestaw :)
    zapraszam na moją aukcję
    http://allegro.pl/pierscionek-hm-2011-duze-oczko-m-i1628439502.html?source=oo

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw! Bardzo podoba mi się połączenie takich jasnych kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podoba mi się marynarka.. Swietne połączenia:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zawsze zachwycasz swoją subtelnością i kobiecością <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Te reklamówki nieustannie są dla mnie źródłem radości i śmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. jaki masz telefon ? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wygladasz nparawde wspaniale, ciesze sie,ze zdecydowalas sie na mietowa spodnice, jest oszałamiająca :) co to lakieru, to polecam ci Inglot, jakośc i trwalość całkiem znośna, acena 20 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  33. h&m i inglot proponują fajne odcienie mięty :)
    świetny set ! :) uwielbiam takie kolory !

    OdpowiedzUsuń
  34. love the colours in this outfit. just got that shopping bag from h&m, its wonderful!
    xo

    http://heatherheartsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta torba, gdy byłam w Krk nie byłam przekonana do jej kupna, a w Katowicach oczywiście takich perełek nie można dostać. Może będą jeszcze za tydzień...
    Dobrze wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. nie lubię pasteli na sobie (chyba, że jest to pastelowy szary :P), ale do Ciebie bardzo pasują!

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowna spódniczka! pięknie wyglądasz w takich pastelowych barwach :)
    pozdrawiam

    http://worldonhighheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. kolor miętowy już BYŁ hitem w zeszłe wakacje... teraz to produkt wtórny

    mnustow jest już na rynku miętowych lakierów odkąd chanel wypuscił swój osławiony już lakier, patrz w drogeriach osiedlowych, bo można zlaezc cudwoną mięte juz za 4 zl :) z firmy safari

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądasz przepięknie! Chyba jednak wrócę po tą spódniczkę. :) Uwielbiam ją (mam tą samą, tylko w inym kolorze). Uwielbiam Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Do ciebie właśnie pastele najbrdziej pasują - masz bardzo delikatną urodę + piękne blond włosy ( dobrze że wróciłaś do tego koloru ;))
    Fajnie też przełamałaś tą "słodycz" zakładając czarne buty i "surową" plastkiową torebkę - jednym słowem - idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Beautiful outfit and I love this neutral colors!

    WWW.RENEBRAUN.COM

    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  42. Spódnica to traf w 10tke! Jest przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  43. wiadomo, że dobrej jakości będzie lakier Chanel - wszak to ta marka wylansowała trend na miętowy kolor na paznokciach :) wyżej wspomniane Inglot i Revlon, a oprócz tego proponuję MAC Nail Lacquer Mischievous Mint lub Sally Hansen Nailgrowth Miracle Gentle Blossom :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dzięki za wszystkie wskazówki! :)

    Niestety, lakiery Inglot to jakaś masakra, okropnie się nimi maluje, schną bardzo długo, odpryskują od razu i na dodatek przebarwiają paznokcie, więc za nie podziękuję :/

    A co do trendu na miętowe paznokcie, to faktycznie, już w zeszłym roku pojawił się u Chanel i podchwycił go Inglot. Teraz jednak jest go, moim zdaniem, więcej. Wystarczy przejrzeć zagraniczną prasę o modzie, żeby wiedzieć o co mi chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  45. super odskocznia od kolorów "fluo";)
    pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  46. W końcu jakaś fajna stylizacja bez neonów :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  47. romantycznie :) osobiście kiepsko się czuję w takich pastelowych odcieniach, ale wygląda to bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. pięknie wyglądasz, bardzo podoba mi się ten zestaw

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. zdecydowanie najlepszy miętowy lakier jest z OPI - Gargantuan Green Grape, niestety ciężko dostępny:( widziałam tylko na allegro. uwielbiam lakiery z OPI, moim zdaniem są idealne, więc polecam Ci je serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajny zestaw, spódnica świetna, gratuluję udanego zakupu :) Polecam lakier Vipery, , kolor dosyć intensywny ale miły dla oka, możesz go obejrzeć u mnie: tu http://eteleport.blogspot.com/2011/03/notd-preview-minty.html i tu http://eteleport.blogspot.com/2011/03/lotd-let-spring-come-donut-day.html :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej,

    Inglot jest bardzo kiepski. Szczerze polecam lakier o kolorze peppermint z Rimmel. Tutaj jest opisany na jakimś blogu http://scentoffreshness.blogspot.com/2011/04/rimmel-peppermint.html Najfajniejszy w nim (oprócz koloru) jest szeroki pędzel, którym o wiele łatwiej się maluje.

    OdpowiedzUsuń
  52. naprawdę świetny zestaw,
    jeśli chodzi o lakier, polecam REVLON. utrzymuje sie bez większych uszczerbków przez tydzień.
    zapraszamy do nas ( miętowy lakier na zdj) fashion-ache.blogspot.com
    xxxK&M

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie dobrane kolory
    Zapraszam do mnie
    http://stylefashion-annia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. wow, nie wiedziałam że H&M zrobił takie torby? fajnie!
    były inne kolory?

    OdpowiedzUsuń
  56. najlepiej ci w takich pastelach. ja mam mietowy lakier ktory kupuje sie na targach kleparzach itd, z zebrowa zakretka i jest calkiem calkiem!

    OdpowiedzUsuń
  57. @RabbitHole: Były jeszcze żółte :)

    OdpowiedzUsuń
  58. lakier Eveline (seria colour instant) - mam go (miętowy właśnie) i sama jestem pod wrażeniem jak długo trzyma się na paznokciach lakier za 5 zł ;) sto razy lepszy niz inglot i rimmel (którego zazwyczaj używam)
    Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zazdroszczę torby. Świetnie wyglądasz. Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  60. Jakiej szminki/pomadki używasz?;)
    Śliczna spódnica;***
    W.

    OdpowiedzUsuń
  61. Wspaniaął torebka:D

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. love your looks and great blog!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Wyglądasz naprawdę pięknie, wszystkie elementy stroju doskonale pasują do Ciebie i do siebie nawzajem. Szkoda tylko, że Ty też dałaś się nabrać na tę śmieszną reklamówkę.

    OdpowiedzUsuń