10 maja 2011

Last weekend.


Po weekendzie spędzonym na obcasach i z aparatem w ręku, wróciłam do domu kompletnie wyczerpana, ale bardzo zadowolona. Na Łódzkim Tygodniu Mody, bo tam właśnie byłam, obejrzałam ponad tuzin kolekcji na przyszły sezon, zrobiłam masę zdjęć i poznałam kilka naprawdę świetnych osób. Wybranie tylko paru ujęć do tego posta było bardzo trudne, ale mam nadzieję, że przybliżą Wam one klimat tego wydarzenia.

(Some pics from last weekend, from Fashion Week Poland.)

***

Kolekcja Agaty Wojtkiewicz jest chyba moją ulubioną w tej edycji.


Natalia Jaroszewska


Joanna Klimas


Wiola Wołczyńska, pokaz offowy.


Berenika Czarnota

***
Atrakcją był Showroom, otwarty przy hali Expo, w którym można było z bliska obejrzeć (i kupić!) ubrania i dodatki projektantów.


***
Fashion Week to także prawdziwa rewia mody ulicznej. Poznajecie świetnie ubraną panią z pierwszego zdjęcia? :)

31 komentarzy:

  1. masa inspiracji, cos wspanialego.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aah, swietne zdj ! marzy mi sie zeby nasze ulice wygladaly tak na codzien.

    Zapraszam do siebie margaret-j

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobiłaś bardzo dobre jakościowo zdjęcia.
    panią ze zdjęcia oczywiście rozpoznajemy - Anio!

    widzę też kudłatą głowę bodajże Małgosi z M&A Wardrobe, ale mogę się mylić.

    Moja droga, a gdzież twoj outfit?

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful pics..... love the last ;D


    MUST HAVE: Blondie's Back x IRM Design http://magmoiselle.fr

    OdpowiedzUsuń
  5. nie poznajemy :( ale świetnie ubrana jest rzeczywiście! kto to?

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę, a nie na prawdę.

    pokaż swój zestaw.

    Anio ma extra fryz.

    OdpowiedzUsuń
  7. showroom zachwycający ! tak samo jak dziewczyna z turkusowymi końcowkami <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajoski klimat! żaluje,ze nie ma mnie teraz w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
  10. A zdjęcia, które robiłam Twojej torbie to gdzie są? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne inspiracje :)


    www.made-vogue.blogspot.com
    zapraszam serdecznie. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie ze mialas okazje tam byc i podzielilas sie z nami sewoja relacja od wewnatrz. Uwiebiam fashion events :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Po zdjęciach widać, że było super ;)
    Podoba mi się fryzura z ostatniego zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. kurde tyle fajnych rzeczy ze nie wiem co skomentowac, bo wszystko fajskie. ten plaszcz bezowy super. i niebieskie wlosy. tez chce!

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetnego bloga !
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiedz proszę jak dostać się na fashion week ? Wysyła się prośbę o zaproszenie, można kupić gdzieś wejściówkę ?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. FW to istna wylęgarnia stylu i oryginalności :D

    OdpowiedzUsuń
  18. To musiało być niesamowite doświadczenie tam być:) ŚWietne zdjęcia:) Pozdrawiam

    http://monsiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. tak myślałam, że tam byłaś, widziałam w jakiejś fotorelacji twoje kosmiczne legginsy;-)

    moonshineshot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć!
    Może wiesz gdzie można kupić te buty Jessicy Simpson(na 15.zdjęciu)?Pozdrawiam.Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  21. jesli to ty bylas w kosmicznych leginsach to widzialem Cie:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia. A showroom musiał być genialny!

    OdpowiedzUsuń
  23. I love the outfit :)

    Claire M.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia detali :)
    dodaję od obserwowanych oraz zapraszam do mnie

    http://worldonhighheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. zazdroszcze ci! tez mialam jechac ale jednak nie wypalilo :/

    OdpowiedzUsuń
  26. pamiętasz może czyjego projektu te baleriny i sukienka przezroczysto-turkusowa?

    OdpowiedzUsuń
  27. @Venila Kostis: Szczerze mówiąc jechałam tam robić zdjęcia wszystkiego, tylko nie siebie ;)
    @Agatiszka: Chyba zbrzydła mi już ta torba, tyle jej wszędzie i jest tak okropnej jakości, że wolę ją puścić w niepamięć :P
    @Anonimowy 22:46: Trzeba wypełnić formularz na stronie fashionweek.pl :)
    @Pani Sparks: To buty pani z http://kayaretro-blog.blogspot.com/, więc ona na pewno będzie wiedziała :)
    @Anonimowy 18:11: Baleriny były wystawione na stoisku łódzkiego vintage shopu a sukienka to projekty na przyszły sezon Mysikrólika.

    OdpowiedzUsuń
  28. http://www.viceland.com/blogs/pl/2011/05/17/fashion-week-w-obiektywie-soni-mielnikiewicz/6/ :)

    OdpowiedzUsuń