3 stycznia 2012

Yellow


pics taken by Gosia

sukienka/dress-zara kurtka/jacket-stradivarius torebka/bag-zara
buty/boots-zara poncho-cubus naszyjnik/necklace-kappahl

    Witajcie w nowym roku! Styczeń przyniósł ze sobą kolejne słoneczne dni, wręcz idealne do robienia zdjęć. Żółtą sukienkę, którą mam na sobie, upolowałam ostatnio na wyprzedaży. Muszę przyznać, że zaskoczyłam tym zakupem samą siebie. Intensywny żółty nie mieścił się jak do tej pory w mojej skali kolorów. Ale ostatnio coś się chyba zmieniło, bo zamiast ulubionych pasteli wybieram czerwienie, pomarańcze i żółcie. Może to reakcja obronna na krótkie, zimowe dni? ;)

   First post in 2012! So I'm wearing yellow (!) dress, bought at sale. I surprised even myself with this purchase, but I don't regret it at all. My boring, grey wardrobe really needed some intensive colours, right? ;)

36 komentarzy:

  1. Piękny zestaw! Rewelacyjna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz!
    sukienka i buty są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka podobać mi się musi, więc podoba mi się bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny zestaw. Kolor żółty jest rewelacyjny :) Podoba mi się zestaw z włochatą torebką <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest niesamowita. Pasuje Ci ten kolor. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz.
    Rewelacyjna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna sukienka w soczystym kolorze, pięknie wygląda w połączeniu z futrzaną torebką ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest po prostu mega świetnie!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dni są już co raz to dłuższe, ale mam nadzieje, że to nie wpłynie na kolory, które aktualnie wybierasz. W takich intensywnych barwach wyglądasz naprawdę świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. LOVE LOVE LOVE the poncho and bag - a brave choice!
    assezblonde.blogspot.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo energetyczny kolor, świetnie ci w nim. Do blondynek w ogóle pasują zółcie

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna sukienka i poncho! W tym zestawie nawet puchata torebka mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham prostotę tej sukienki! Torebka dodaje niesamowitego stylu całości ! Super!
    xxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  15. super jak zawsze:)tez bym chciala ta sukienke,moze jest u Ciebie dostepna??bo w poznaniu nie ma mojego rozmiaru:(pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne ponczo!:) Swietne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie! (wyjątkowo dobrze Ci w tej żółci - zazdroszczę, bo kocham ten kolor, ale ja wyglądam w nim jak ... bez komentarza może) , ale aż zimno mi, gdy widzę Twoje plecy :P. Zdrowia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna stylizacja!!!! idealnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne poncho:) świetnie dobrałaś tło, idealnie się komponuje z ubraniami:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne ponczo :)
    żółta sukienka jakoś nie jest w moim stylu. Kolor zbyt żółty ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz! sukienka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie! nie mogę się na Ciebie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ajjj sukienka jest obłędna!Pięknie wyglądasz:* I samych wspaniałości w Nowym Roku Kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  24. That dress looks really good on you :P

    I like your blog, I'm following you, check mine if you have time ;)

    xo

    http://voguesweetvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia, bardzo profesjonalne. Gdzie robiliście? Parking - galeria krakowska? Ślicznie wyszłaś na drugim zdjęciu, a trzecie to moje ulubione pod względem całości.

    Emeraldeyes

    OdpowiedzUsuń
  26. super torba :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślę, że właśnie w takich intensywnych kolorach wyglądasz fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. sukienka, torebka, zazdroszę!

    OdpowiedzUsuń