10 października 2011

Offrez-moi la Tour Eiffel, j'en ferais quoi?


pics taken by Michał

(wearing h&m dress, new yorker bag, zara heels and necklace from kappahl)

   Październik to dla mnie pracowity miesiąc. Do tego stopnia, że nie mam czasu na blogowanie. Na szczęście, w weekend udało się nam zrobić kilka zdjęć, tuż przed nadejściem deszczu. Nic nowego, nadal kocham się w połączeniach czerni z bielą. I w mojej ulubionej teczce, której nie przestanę nosić nawet, jeśli będzie ją miało tysiąc innych dziewczyn.

   I'm really busy lately, so forgive me the lack of posts. As you can see, I'm still in love with b&w combination and also with my yellow satchel.

21 komentarzy:

  1. What a chic, two-toned dress! And adore that silver collar necklace.

    www.TheFancyTeacup.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz. Elegancja i świeżość! Żółta torebka dodaje promyk wesołej zabawy kolorem. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasykę w Twoim wykonaniu chwaliłam już niejednokrotnie, pochwalę i teraz :) Teczka ciekawie "wychodzi przed szereg", w ogóle bardzo mi się podoba, New Yorker potrafi miło zaskakiwać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your dress, necklace and shoes! Stunning xx

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam sukienki z tyłu na zamek, sama nie wiem czemu, bo motyw zamka średnie mnie przekonuje ;)
    boski zestaw!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ściągłam Cię myślami:)Dzisiaj rano zastanawiałam się, gdzie się podziewasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. boska sukienka, jednak torebka zupełnie tu nie pasuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka mnie zachwyca, co jednak nie jest zaskakujące, bo mam podobną z Zary :) Rewelacyjne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudo! :)
    kiedy kupowalas sukieneczke i ile kosztuje?
    klasyka w najlepszym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. doskonała sukienka!
    suwak na plecach jest mistrzowskim detalem...zakochałam się.

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing look ! Love minimalism in your outfit !

    http://cuteredbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest wręcz idealna! Kocham minimalizm w takim wydaniu!

    http://movesfashion.blogspot.com/ zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakże niesamowita zmiana stylistyki - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @anonimowy 18:02: Na początku października, kosztowała chyba 129 zł :)

    OdpowiedzUsuń