21 sierpnia 2011

Colour block



bluzka/blouse-h&m spodnie/pants-zara szpilki/heels-zara torba/bag-h&m

A więc mamy okres między sezonami. Wolę jeszcze nie myśleć o czekającym mnie polowaniu na jesienny płaszcz i odpowiednie półbuty, ale z ciekawością przyglądam się zmianom na sklepowych półkach. Paski powoli zastępują kropki, na miejscu intensywnych kolorów pojawia się złoto i srebro, a dodatki pokrywają się brokatem albo skórą węża. W nadchodzącym sezonie mam zamiar spróbować wszystkiego po trochu. A wy? :)
Jeśli chodzi o ubrania na sierpień, to ostatnio nie kombinuję zbyt wiele, wybieram proste zestawienia. Wczoraj były to czarne rurki, z dwukolorową bluzką i ulubionymi dodatkami. I z czerwoną szminką, której odważyłam się użyć po raz pierwszy od bardzo dawna.

It's time between seasons. I realy don't feel like searching for autumn coat and boots yet but I'm really enthusiastic about new collections. Stripes are turning into dots, gold and silver is replacing neon colours and accessories are sparkling or snake-printed. I'm planning to try all these tredns.

60 komentarzy:

  1. cudownie wyglądasz! uwielbiam ten styl! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ta czerwona szminka to moj favourite :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie - OUTFIT DNIA!!;-) dzis rozpisywalam sie wlasnie o tym naszyjniku..kocham go! no i buty z zary, ktorych juz chyba nie mozna dostać;-(((( a moze wiesz gdzie mozna je dostać??

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się! a tak btw. to czaję się, na tą bluzkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. o jacie, kocham ten zestaw! Uwielbiam takie bluzeczki, jeszcze, gdy jej dół jest połączony z kolorem spodni! Na pierwszy rzut oka wygląda jakbyś miała taki króciutki biały oversize! Boskości :)
    Na dodatek wszystko idealnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a beautiful, chic look! I own the same pair of d'orsay heels and I adore how you styled them.

    ♥, Jamie
    www.TheFancyTeacup.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta torba. Ja też już mam dosyć miliona ciuchów pougniatanych na dwóch wieszakach na wyprzedażowych stoiskach, cieszę się , że wchodzą już jesienne kolekcje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasycznie, ale stylowo. Twój outfit przypomina mi stylizacje rodem z Paryża. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem lustrzanki, mogłabyś zdradzić jakiego używasz aparatu i obiektywu? Zawsze masz bardzo ładne zdjęcia!;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz rewelacyjnie !
    uwielbiam takie klasyki :)
    w czerwonej szmince prezentujesz się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. the shirt looks amazing, simply amazing dear :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam i uwielbiam ten naszyjnik. zestaw to trochę zbyt dosłowna inspiracja Fashion Squad http://www.fashionsquad.com/back-in-black-4/

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie:) klasycznie, ale ze smakiem!

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś niesamowita, jedna z lepszych blogerek w Polsce!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ty jesteś piękna! *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko tu uwielbiam! Proste połączenia, genialny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham takie minimalistyczne zestawy, sama mam chęć na tą bluzkę, bo jest świetna!
    Wyglądasz cudownie, a na ostatnim zdjęciu jesteś podobna do Caroliny z fashionsquad :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo udane zestawienie - proste i klasyczne, zawsze na czasie. świetnie wyglądasz. ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedy kupiłaś bluzke i jaka jest jej cena?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się powoli zaopatruje we wszystko co "błyszczy".., ale bez przesady :)

    Bardzo ładnie wyglądasz..cały zestaw jest tak prosty co sprawia , że jest idealny ...a do tego podkreślenie tymi czerwonymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your minimalistic style ! So chic !

    http://cuteredbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale czerwona szminka potrafi zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładna odmiana w tej prostocie:) no i w szmice Ci do twarzy:) ja pewnie podobnie, kombinuję juz które buty ubrokacic;) :D

    pozdrawiam http://bambiandthepony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Klasycznie, elegancko z gustem :) Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnie zdjęcie jest mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie, klasycznie i ta czerwona szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie! Czaję się na tę bluzkę z H&M ale w innym kolorze, podoba mi się ten trend :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zawsze bede ubostwiala Twoje szpilki z Zary<3
    zaopatrzylam sie juz w srebrny sweter, co do zlota to jeszcze u mnie slabo;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz niesamowicie! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I love the black and white contrasted with your pale skin. Beautiful look.

    HARLEY WOOD.

    OdpowiedzUsuń
  31. i want to try all these new trends too as soon as my budget allows it, cause i like them a lot! beautiful outfit as always by the way :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. @Oliwka: :*
    @Meg: N pewno można je upolować na allegro albo ebay'u :)
    @Damaris: Używam Canona EOS 450d + obiektywu portretowego 50mm 1.8f i dodatkowo edytuję zdjęcia. Oczywiście aparat nie służy mi tylko do robienia zdjęć na bloga i nie polecam kupowania aż tak drogiego sprzętu tylko do takich celów ;)
    @Anonimowy 15:58: Tydzień, góra dwa tygodnie temu. Kosztowała 59 zł.

    OdpowiedzUsuń
  33. Uff, widząc tytuł posta już się spodziewałam kolejnej dziwnej mieszanki kolorystycznej, ale całe szczęście się myliłam ;). Mdli mnie już od słów color blocking. Tutaj- perfekcyjnie, wszystko bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  34. i love it!

    Love,
    www.chicksinfesthers.co.cc

    OdpowiedzUsuń
  35. to uwielbiam- minimalizm! przepięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta bluzka jest rewelacyjna! Nie widziałam jej jeszcze w h&m'ie ... to najnowsza kolekcja? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. dziękuje za odpowiedz w sprawie bluzki :) podaj jeszcze proszę jej skład i z jakigo działu pochodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądasz tu jak oliwka z bloga variacje (mówię o stroju) dlatego mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  39. http://allegro.pl/show_item.php?item=1780562967

    Ta torebka idealnie pasowałaby do zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. @Anonimowy 12:03: Tak, najnowsza :)
    @Anonimowy 14:53: To dział damski, a bluzka jest bawełniana z dodatkiem 2% elastanu.
    @Anonimowy 17:31: Chyba nie widziałam jej jeszcze w takim wydaniu? Ale na pewno mamy ostatnio wiele wspólnego, jeśli chodzi o to, co nam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem zachwycona Tobą, Twoją urodą i stylem! Cudownie wyglądasz w każdym wcieleniu! Pozdrawiam serdecznie i obsewuję!

    OdpowiedzUsuń
  42. przepięknny zestaw ;-))
    żałuję, że nie udało mi się dorwać tych bucików!

    a i najważniejsze!
    cieszę się, że masz już blond włosy, ten rudy chyba tak dobrze nie wyglądał!

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz wspaniale. Jestem wielką fanką Twoich zestawów;)
    Widzę, że też urzekł Cię ten naszyjnik z H&M;)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo stylowo :)
    p.s. czy ty przypadkiem nie jesteś w Gliwicach ? :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. nie ma to jak prostota! no i te czerrrrwone usssta! całość super!
    A! i jeszcze włosy! piękny kolor!
    co to za farba?

    bea.

    OdpowiedzUsuń
  46. so beautiful!!!
    zorikep.blogspot.com

    Z

    OdpowiedzUsuń
  47. hello gorgeous!!just found your blog and following!!kisses from prague and have a great day!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. wow, jestem pod ogromnym wrazeniem!


    www.hellomaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Prostota i elegancja :) to coś co lubię :D

    PS. Jeśli lubisz oryginalną ręcznie robioną biżuterię, maskotki i inne akcesorria SERDECZNIE ZAPRASZAM
    www.wilandraw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. rewelacja, prostota i elegancja... i do tego klimat zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  51. czy ma ktoś na sprzedaż tą bluzkę?

    proszę o kontakt gg 5601581

    OdpowiedzUsuń